CB7Tuner Forums

Go Back   CB7Tuner Forums > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 499
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: dbales
Forum: Beginner Appearance 09-12-2014, 01:27 PM
Replies: 12
Views: 2,365
Posted By dbales
That's pretty damn cool.

That's pretty damn cool.
Forum: Technical 09-09-2014, 11:53 AM
Replies: 3
Views: 385
Posted By dbales
help needed: timing belt tension

So I had to replace my water pump on my cb7 and everything was going smoothly until it came time to adjust tension on the timing belt.

I've read a hundred times over to rotate the crank...
Forum: Technical 01-04-2014, 04:02 PM
Replies: 2
Views: 190
Posted By dbales
idle climbs to3000rpm

Well, I've been off the forums lately due to the holidays and general lack of interest in my car in general. The new year is here and some maintenance is in order. But early this morning a problem...
Forum: Beginner "Off Topic" 03-16-2013, 04:07 AM
Replies: 27
Views: 3,099
Posted By dbales
Van Halen - Panama

Van Halen - Panama
Forum: Other Automotive Members Rides 03-14-2013, 05:13 PM
Replies: 5
Views: 599
Posted By dbales
This looks like it could be some fun.

This looks like it could be some fun.
Forum: Appearance 03-13-2013, 02:50 PM
Replies: 60
Views: 10,386
Posted By dbales
I've been hard at work trying to fill the few...

I've been hard at work trying to fill the few orders I've had come in, but I have managed to work on a few new designs. Here's some...
Forum: Other Automotive Members Rides 03-11-2013, 09:23 AM
Replies: 25
Views: 2,758
Posted By dbales
This looks like its gonna be fun.

This looks like its gonna be fun.
Forum: Beginner Image Gallery 03-03-2013, 09:56 PM
Replies: 29
Views: 1,746
Posted By dbales
Props! I like the coupe lights over the wagon...

Props! I like the coupe lights over the wagon ones any day.
Forum: Beginner Image Gallery 02-28-2013, 06:22 PM
Replies: 33
Views: 3,131
Posted By dbales
I, in no way, am defending her because she's a...

I, in no way, am defending her because she's a female, but c'mon guys. If you really think she's that stupid and illiterate, don't respond to her posts. Hell, I've created threads I thought would...
Forum: Members' Rides 02-22-2013, 05:54 PM
Replies: 667
Views: 68,554
Posted By dbales
I say leave it off to the left. Sure you could...

I say leave it off to the left. Sure you could put it where its "supposed" to go, but IMO it doesn't look right there. Maybe its just the non-conformist in me. Lol.
Forum: Members' Rides 02-20-2013, 01:54 PM
Replies: 667
Views: 68,554
Posted By dbales
I say leave the plate. No one likes being hassled...

I say leave the plate. No one likes being hassled by the cops. And no amber, car looks clean with the blackhoused lights and clear lenses.

BTW, I love your car. One of my favorite on the site.
Forum: Engine DIYs 02-17-2013, 10:48 PM
Replies: 24
Views: 7,352
Posted By dbales
I've been thinking of doing this for a while....

I've been thinking of doing this for a while. Just might go out and do it soon. Good write-up.
Forum: Beginner Image Gallery 02-17-2013, 12:17 AM
Replies: 46
Views: 3,093
Posted By dbales
He is putting in work. I dig the fusebox location...

He is putting in work. I dig the fusebox location too. Most just hide it under the dash, but yours still remains easily accessible. Can't wait to see it finished.
Forum: Members' Rides 02-16-2013, 10:50 PM
Replies: 887
Views: 96,818
Posted By dbales
Glad to see the car coming back to life. Did...

Glad to see the car coming back to life.

Did you get my last pm?
Forum: Members' Rides 02-16-2013, 07:01 PM
Replies: 220
Views: 25,434
Posted By dbales
Aha. Call up Nardi and tell them you want a wheel...

Aha. Call up Nardi and tell them you want a wheel to match your dbales bowling pin knob. They'll be like "a who and what kinda knob?" Lol.
Forum: Members' Rides 02-15-2013, 03:40 AM
Replies: 220
Views: 25,434
Posted By dbales
Lol I think you'd be more fucked if you somehow...

Lol I think you'd be more fucked if you somehow managed to drop your steering wheel.
Forum: Members' Rides 02-14-2013, 11:18 PM
Replies: 220
Views: 25,434
Posted By dbales
Knob looks better in your car than it did in my...

Knob looks better in your car than it did in my car when I test fitted it. Glad you like it man.

You should do a rolling pic holding the shift knob out the window lol.
Forum: Appearance 02-10-2013, 02:48 AM
Replies: 31
Views: 3,001
Posted By dbales
If the body is in rough shape (crappy aged paint,...

If the body is in rough shape (crappy aged paint, rust, and whatnot), why not? I'd like to see it on a cb7. I like the look of it, but never would do the entire car. It makes it look like it was acid...
Forum: Beginner Image Gallery 02-03-2013, 04:21 PM
Replies: 66
Views: 4,181
Posted By dbales
Outside looks clean. No rust that I can see....

Outside looks clean. No rust that I can see. Inside needs some love, but nothing outta the ordinary.
Forum: Other Automotive Members Rides 01-31-2013, 11:35 PM
Replies: 361
Views: 38,014
Posted By dbales
Well that.....sucks. That's the nicest DSM I've...

Well that.....sucks. That's the nicest DSM I've ever seen.
Forum: Beginner Image Gallery 01-28-2013, 11:10 AM
Replies: 16
Hi.
Views: 747
Posted By dbales
Nice eg. I'm not the biggest fan of them, because...

Nice eg. I'm not the biggest fan of them, because of their popularity where I live. The gold bbs' will look great on it. I'm also on Carolina Hondas. Barely post though.
Forum: Technical 01-27-2013, 07:09 PM
Replies: 11
Views: 3,179
Posted By dbales
So the engine feels like its stuttering? Or does...

So the engine feels like its stuttering? Or does the problem feel like its all in the transmission?
Forum: Beginner Image Gallery 01-25-2013, 05:01 PM
Replies: 14
Views: 792
Posted By dbales
Has potential, but the kit is too wild for the...

Has potential, but the kit is too wild for the car. Stock bumpers painted the same and a drop will set it off.
Forum: Off Topic 01-24-2013, 09:35 PM
Replies: 443
Views: 48,993
Posted By dbales
^^ potential there. If he gets the rest of the...

^^ potential there. If he gets the rest of the car together, I could dig it.
Forum: Off Topic 01-24-2013, 05:41 PM
Replies: 254
Views: 18,939
Posted By dbales
I'm working on somethin that could be a stupid...

I'm working on somethin that could be a stupid trend waiting to happen. It involves beer. And no its not DUI lol.
Showing results 1 to 25 of 499

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 04:10 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.