CB7Tuner Forums

Go Back   CB7Tuner Forums > 4th Gen-eral > Regional > Canada

Reply
 
Thread Tools Rate Thread Display Modes
Old 06-17-2011, 11:12 PM   #41
CB7Nub
Canadian Regional Moderator
 
Join Date: Sep 2008
Location: Toronto, Ontario
Posts: 1,603
CB7Nub is cool... so far.
Bumparoo.
Moar ideas, if we are going to do a BBQ we need a BBQ.
And I don't have one that can fit in my car sorry.
__________________
Current:
2007 Acura TL Type-S 6MT KBP

Past:
1992 Honda Accord EX-R Sedan - RIP
1991 Honda Accord EX-R Wagon - RIP 10/14/2010

Words change lives. You just got to choose the right ones.

Check out the more active "CB7Tuner Canada" Facebook group for CANADIAN members ONLY.



CB7Nub is offline   Reply With Quote
Old 06-18-2011, 09:20 AM   #42
90blackcoupe
CB7tuner Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Ontario, Canada
Posts: 641
90blackcoupe is cool... so far.
I got one that can fit in my coupe, you guys may borrow it, only thing is I work 6days a week and like last time I can only show up late so if you want it come pick it up from me and use it.I'm down for a BBQ btw.
__________________

1993 CB6 Coupe Seattle Silver YR-94M

Quote:
Originally Posted by Acclude
4gens are win. It's in the bible somewhere.
yeah its verse 10.6:1

Members Ride Thread
1993 Accord Coupe- Summer ride
http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=130064
1995 Civic Coupe - Winter/DD
http://www.cb7tuner.com/vbb/showthre...53#post2744953
90blackcoupe is offline   Reply With Quote
Old 06-22-2011, 11:05 AM   #43
King James
Contributing Member
 
Join Date: Oct 2005
Location: Toronto, Ontario
Posts: 1,799
King James is cool... so far.
Send a message via AIM to King James Send a message via MSN to King James
We should have a meet at the end of July....I should have the cressida up and running by then.

Really should have it up and running very soon....as soon as the fucking postal workers get back to work....I got shit waiting to be delivered thats holding up the build.
__________________


Burrito Bandidos: It will change your fuckin life
King James is offline   Reply With Quote
Old 06-22-2011, 05:09 PM   #44
GearBangnAccord
CB7tuner Member
 
Join Date: Aug 2008
Location: up in a tree takin a pee on ur head
Posts: 1,325
GearBangnAccord may have said something they shouldn't have...
Jdmr meets are pretty interesting in the eastside Salem n hwy 2 every Tuesday. This Tuesday's feat was a blown gsr motor, apparently some guy lent his car out only for it to return with the valves welded together lol. That's a result of an accidental 3-2 @ hi rpms...
Since our meets are usually small I think we shud merge with another group n unlike TAC these jdmr guys are a younger crowd who aren't hardparkers..
__________________
Summer 11' Big plans (Bodywork/paint/rims etc..) in Progress STAY TUNED

CLICK THE PIC

Last edited by GearBangnAccord; 06-22-2011 at 05:11 PM.
GearBangnAccord is offline   Reply With Quote
Old 06-23-2011, 08:34 AM   #45
CB7Nub
Canadian Regional Moderator
 
Join Date: Sep 2008
Location: Toronto, Ontario
Posts: 1,603
CB7Nub is cool... so far.
Quote:
Originally Posted by 90blackcoupe View Post
I got one that can fit in my coupe, you guys may borrow it, only thing is I work 6days a week and like last time I can only show up late so if you want it come pick it up from me and use it.I'm down for a BBQ btw.
Oh that's great man! Thanks.
Just wondering is it charcoal or tank?

Quote:
Originally Posted by King James View Post
We should have a meet at the end of July....I should have the cressida up and running by then.

Really should have it up and running very soon....as soon as the fucking postal workers get back to work....I got shit waiting to be delivered thats holding up the build.
Yeah end of July or August seems best, we need more ideas for a meet!
Seems like a BBQ is best but where? I know Bluffers has a lot of space, same with Humber Bay. Not High Park ever hahaha.

Quote:
Originally Posted by GearBangnAccord View Post
Jdmr meets are pretty interesting in the eastside Salem n hwy 2 every Tuesday. This Tuesday's feat was a blown gsr motor, apparently some guy lent his car out only for it to return with the valves welded together lol. That's a result of an accidental 3-2 @ hi rpms...
Since our meets are usually small I think we shud merge with another group n unlike TAC these jdmr guys are a younger crowd who aren't hardparkers..
No no no. I much as I do go there some times we can just make it a official meet there. Heck I went there once and some guy thought my Accord was DA Integra, didn't even know what a CB7 was. They are all Civic's and Integra's. I think it would be better if just our Durham guys met up whenever there, sometimes me and Monza go out there. Plus for the guys on the west end it's not fair.

If we are going to do any official meet I think it would make more sense for a Toronto based location, not like way up north, east or west unless we are going camping or some shit.
__________________
Current:
2007 Acura TL Type-S 6MT KBP

Past:
1992 Honda Accord EX-R Sedan - RIP
1991 Honda Accord EX-R Wagon - RIP 10/14/2010

Words change lives. You just got to choose the right ones.

Check out the more active "CB7Tuner Canada" Facebook group for CANADIAN members ONLY.



CB7Nub is offline   Reply With Quote
Old 06-23-2011, 11:37 AM   #46
King James
Contributing Member
 
Join Date: Oct 2005
Location: Toronto, Ontario
Posts: 1,799
King James is cool... so far.
Send a message via AIM to King James Send a message via MSN to King James
I dont think it has to be anything special....Id say chill at humber cuz its more central for everyone....cruise somewhere...then pictures....format has worked for forum meets since 2001
__________________


Burrito Bandidos: It will change your fuckin life
King James is offline   Reply With Quote
Old 06-23-2011, 04:45 PM   #47
90blackcoupe
CB7tuner Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Ontario, Canada
Posts: 641
90blackcoupe is cool... so far.
Quote:
Originally Posted by CB7Nub View Post
Oh that's great man! Thanks.
Just wondering is it charcoal or tank?
I mainly have just used charcoal but if I remember right its got a hook up for propane, its collecting dust someone around here.
__________________

1993 CB6 Coupe Seattle Silver YR-94M

Quote:
Originally Posted by Acclude
4gens are win. It's in the bible somewhere.
yeah its verse 10.6:1

Members Ride Thread
1993 Accord Coupe- Summer ride
http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=130064
1995 Civic Coupe - Winter/DD
http://www.cb7tuner.com/vbb/showthre...53#post2744953
90blackcoupe is offline   Reply With Quote
Old 06-24-2011, 02:04 AM   #48
svgnewbie
CB7tuner Member
 
Join Date: Jul 2010
Location: Toronto, Canada
Posts: 140
svgnewbie is cool... so far.
i got one sitting in my basement the hasn't been used yet, n is small enough to fit in my trunk, and its charcoal
svgnewbie is offline   Reply With Quote
Old 06-24-2011, 11:38 AM   #49
GearBangnAccord
CB7tuner Member
 
Join Date: Aug 2008
Location: up in a tree takin a pee on ur head
Posts: 1,325
GearBangnAccord may have said something they shouldn't have...
Quote:
Originally Posted by CB7Nub View Post
Oh that's great man! Thanks.
Just wondering is it charcoal or tank?



Yeah end of July or August seems best, we need more ideas for a meet!
Seems like a BBQ is best but where? I know Bluffers has a lot of space, same with Humber Bay. Not High Park ever hahaha.



No no no. I much as I do go there some times we can just make it a official meet there. Heck I went there once and some guy thought my Accord was DA Integra, didn't even know what a CB7 was. They are all Civic's and Integra's. I think it would be better if just our Durham guys met up whenever there, sometimes me and Monza go out there. Plus for the guys on the west end it's not fair.

If we are going to do any official meet I think it would make more sense for a Toronto based location, not like way up north, east or west unless we are going camping or some shit.
lol ya but there was a guy named matt there who has a clean cb7 i have a pic of it, he just painted it an is waiting for a good deal on a f20b which i may have one lined up for him to swap in. so ya there are known just not to all, that y we have to make our presence known.

But this was intended for local guys only like scarb/duttyham.
__________________
Summer 11' Big plans (Bodywork/paint/rims etc..) in Progress STAY TUNED

CLICK THE PIC
GearBangnAccord is offline   Reply With Quote
Old 06-24-2011, 06:42 PM   #50
CB7Nub
Canadian Regional Moderator
 
Join Date: Sep 2008
Location: Toronto, Ontario
Posts: 1,603
CB7Nub is cool... so far.
That sounds good Florin and svgnewbie whenever we get more details about a summer meet I'll tell you guys about it.

Yeah it's a white two door right?
He wants to turbo the F20B from what I rememeber. BIG NO NO.
But his interior is SEX.

I usually post my sightings here:
http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=176455
__________________
Current:
2007 Acura TL Type-S 6MT KBP

Past:
1992 Honda Accord EX-R Sedan - RIP
1991 Honda Accord EX-R Wagon - RIP 10/14/2010

Words change lives. You just got to choose the right ones.

Check out the more active "CB7Tuner Canada" Facebook group for CANADIAN members ONLY.



CB7Nub is offline   Reply With Quote
Old 07-06-2011, 09:30 PM   #51
CB7Nub
Canadian Regional Moderator
 
Join Date: Sep 2008
Location: Toronto, Ontario
Posts: 1,603
CB7Nub is cool... so far.
Summer meet, I'd say some weekend in August is good just to give people time to make plans in ahead. What weekend do you guys think is good?

Side note, who's going to go to Honda Tech 8?
I talked to Eric and he said he's looking for a venue that will hold everyone, remember last year?
I really want to go to this meet, by then I hope to have my wagon ready.

Sept 11 he said could be the possible date.
__________________
Current:
2007 Acura TL Type-S 6MT KBP

Past:
1992 Honda Accord EX-R Sedan - RIP
1991 Honda Accord EX-R Wagon - RIP 10/14/2010

Words change lives. You just got to choose the right ones.

Check out the more active "CB7Tuner Canada" Facebook group for CANADIAN members ONLY.



CB7Nub is offline   Reply With Quote
Old 07-06-2011, 10:33 PM   #52
honda_mike
Contributing Member
 
Join Date: Jan 2011
Location: Toronto, Ontario
Posts: 425
honda_mike is cool... so far.
Quote:
Originally Posted by CB7Nub View Post
Summer meet, I'd say some weekend in August is good just to give people time to make plans in ahead. What weekend do you guys think is good?

Side note, who's going to go to Honda Tech 8?
I talked to Eric and he said he's looking for a venue that will hold everyone, remember last year?
I really want to go to this meet, by then I hope to have my wagon ready.

Sept 11 he said could be the possible date.
I'll go to Honda Tech, as for a meet in August w.e weekend is good
__________________

New heart and soul H22A4
Bought from: King James,kouzie,xkjnboix,tommi
Sold too: P5ylance,GearBangnAccord
Traded with: crazymikey,nine_deuce
honda_mike is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2011, 10:25 PM   #53
CB7Nub
Canadian Regional Moderator
 
Join Date: Sep 2008
Location: Toronto, Ontario
Posts: 1,603
CB7Nub is cool... so far.
How would you guys feel of a beach meet with BBQ? I'm not too familiar with the nice beaches in the Toronto area. I know Coburg, Sandbanks near Belleville (AMAZING SAND, Google it), and Wasaga of course.

There is one in Oshawa that isn't that busy and is lowered car friendly, sand is white and beach is clean.
__________________
Current:
2007 Acura TL Type-S 6MT KBP

Past:
1992 Honda Accord EX-R Sedan - RIP
1991 Honda Accord EX-R Wagon - RIP 10/14/2010

Words change lives. You just got to choose the right ones.

Check out the more active "CB7Tuner Canada" Facebook group for CANADIAN members ONLY.



CB7Nub is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2011, 11:38 PM   #54
King James
Contributing Member
 
Join Date: Oct 2005
Location: Toronto, Ontario
Posts: 1,799
King James is cool... so far.
Send a message via AIM to King James Send a message via MSN to King James
Bluffers has a beach I think....never been there

the only beaches Im really familiar with are sandbanks and north beach (actually was at north beach yesterday).

Ill be honest...the only time Ive ever gone to beaches (since learning how much I like boobs anyways) girls were always involved....Im not really all that eager to hang out with a bunch of dudes at the beach....but that being said....im sure I could find some broads whod wanna attend the beach portion.
__________________


Burrito Bandidos: It will change your fuckin life
King James is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2011, 11:47 AM   #55
CB7Nub
Canadian Regional Moderator
 
Join Date: Sep 2008
Location: Toronto, Ontario
Posts: 1,603
CB7Nub is cool... so far.
Yeah sandbanks I know is a good beach, never heard of North Beach where is it?
Haha true, we can go bitty hunting or w/e. Of course there are other girls at the beach lol, they come in packs too.
__________________
Current:
2007 Acura TL Type-S 6MT KBP

Past:
1992 Honda Accord EX-R Sedan - RIP
1991 Honda Accord EX-R Wagon - RIP 10/14/2010

Words change lives. You just got to choose the right ones.

Check out the more active "CB7Tuner Canada" Facebook group for CANADIAN members ONLY.



CB7Nub is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2011, 08:28 PM   #56
King James
Contributing Member
 
Join Date: Oct 2005
Location: Toronto, Ontario
Posts: 1,799
King James is cool... so far.
Send a message via AIM to King James Send a message via MSN to King James
sandbanks is always stupid busy thats the only issue with it....and since its provincial its expensive to get it....but same with north beach (which is in the same area...just less busy)

Id go to sandbanks....but I doubt many people are gonna wanna drive that far for a meet since no one is really in the area

lots of nice roads in the county though
__________________


Burrito Bandidos: It will change your fuckin life
King James is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2011, 01:14 PM   #57
CB7Nub
Canadian Regional Moderator
 
Join Date: Sep 2008
Location: Toronto, Ontario
Posts: 1,603
CB7Nub is cool... so far.
What do others say for a BBQ at the beach?
It'd be sick and a great day for everyone, dunno we can do volleyball or w/e you guys are into. Bring bitties lol.
__________________
Current:
2007 Acura TL Type-S 6MT KBP

Past:
1992 Honda Accord EX-R Sedan - RIP
1991 Honda Accord EX-R Wagon - RIP 10/14/2010

Words change lives. You just got to choose the right ones.

Check out the more active "CB7Tuner Canada" Facebook group for CANADIAN members ONLY.



CB7Nub is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2011, 06:24 PM   #58
honda_mike
Contributing Member
 
Join Date: Jan 2011
Location: Toronto, Ontario
Posts: 425
honda_mike is cool... so far.
Quote:
Originally Posted by CB7Nub View Post
What do others say for a BBQ at the beach?
It'd be sick and a great day for everyone, dunno we can do volleyball or w/e you guys are into. Bring bitties lol.
Im down for a BBQ, and the only bitty ill be bringing is my , but im sure she can get some of her friends to tag along
__________________

New heart and soul H22A4
Bought from: King James,kouzie,xkjnboix,tommi
Sold too: P5ylance,GearBangnAccord
Traded with: crazymikey,nine_deuce
honda_mike is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2011, 09:25 PM   #59
King James
Contributing Member
 
Join Date: Oct 2005
Location: Toronto, Ontario
Posts: 1,799
King James is cool... so far.
Send a message via AIM to King James Send a message via MSN to King James
I say do the camping thing again.....and really the only reason I say that is cuz Im gonna be homeless for the month of August so Im gonna be camping till Sept.1 (when my new place is available)

Im gonna be camping in the burlington area.....maybe we can get a deal if a bunch of people wanna go for it....and by that I mean...maybe I can get a deal if I bring more people in since Im gonna be sweating my fucking balls off in a tent for the month.....i wanna save some money.

And for not so selfish reasons....it was apparently fun the last time the guys went....and west GTA isnt THAT far away for the great majority of the people here....specially if its gonna be a weekend thing.....kinda incorporates the beach shit and fun shit all in one.
__________________


Burrito Bandidos: It will change your fuckin life
King James is offline   Reply With Quote
Old 07-27-2011, 05:50 PM   #60
CB7Nub
Canadian Regional Moderator
 
Join Date: Sep 2008
Location: Toronto, Ontario
Posts: 1,603
CB7Nub is cool... so far.
Camping, beach, sidewalk, whatever I'm down.
We need to pick a date then decide on what's going down.

I'd say late August on a weekend. Saturdays or Sundays?
__________________
Current:
2007 Acura TL Type-S 6MT KBP

Past:
1992 Honda Accord EX-R Sedan - RIP
1991 Honda Accord EX-R Wagon - RIP 10/14/2010

Words change lives. You just got to choose the right ones.

Check out the more active "CB7Tuner Canada" Facebook group for CANADIAN members ONLY.



CB7Nub is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 09:39 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.