CB7Tuner Forums

Go Back   CB7Tuner Forums > 4th Gen-eral > Regional > Pacific > No. Cal

Reply
 
Thread Tools Rate Thread Display Modes
Old 10-14-2007, 10:24 PM   #21
TheNextAZN
CB7tuner Member
 
Join Date: Jul 2005
Location: [415]SanFrancisco,CA [408]San Jose,CA [559]Visalia,CA
Posts: 3,101
TheNextAZN is cool... so far.
Send a message via AIM to TheNextAZN
gotta add yesterdays meet!

http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=87355

oh and what happen to link [eleventh] ?
__________________
-::-
Quote:
Originally Posted by wed3k View Post
i rep cb7tuner all day, everyday. people say, "fuck y0 honda." and i say, "bitch, please."

Last edited by TheNextAZN; 10-14-2007 at 10:27 PM.
TheNextAZN is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2007, 04:33 AM   #22
jdmkid
CB7tuner Member
 
Join Date: Oct 2004
Location: cali
Posts: 1,472
jdmkid is cool... so far.
Send a message via AIM to jdmkid
Quote:
Originally Posted by TheNextAZN
lol pre-burnt
i dont get it?
__________________
www.2camcrew.com
jdmkid is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2007, 04:43 AM   #23
TheNextAZN
CB7tuner Member
 
Join Date: Jul 2005
Location: [415]SanFrancisco,CA [408]San Jose,CA [559]Visalia,CA
Posts: 3,101
TheNextAZN is cool... so far.
Send a message via AIM to TheNextAZN
Quote:
Originally Posted by jdmkid
i dont get it?
hey what's crackin man.. long time so see .. didn't ur engine bay catch on fire or something?
__________________
-::-
Quote:
Originally Posted by wed3k View Post
i rep cb7tuner all day, everyday. people say, "fuck y0 honda." and i say, "bitch, please."
TheNextAZN is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2007, 04:45 PM   #24
jdmkid
CB7tuner Member
 
Join Date: Oct 2004
Location: cali
Posts: 1,472
jdmkid is cool... so far.
Send a message via AIM to jdmkid
Quote:
Originally Posted by TheNextAZN
hey what's crackin man.. long time so see .. didn't ur engine bay catch on fire or something?
o lol now i get i get, ya in burnt a brake line fixed that, then sold it bought a rsx
__________________
www.2camcrew.com
jdmkid is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2007, 08:16 PM   #25
H23 Lude
Contributing Member
 
Join Date: Mar 2005
Location: ThE yAy
Posts: 1,574
H23 Lude is cool... so far.
Quote:
Originally Posted by jdmkid
o lol now i get i get, ya in burnt a brake line fixed that, then sold it bought a rsx
any pics of the new whip?
__________________

'04 SB AP2 211whp 150wtq
H23 Lude is offline   Reply With Quote
Old 10-18-2007, 02:40 AM   #26
jdmkid
CB7tuner Member
 
Join Date: Oct 2004
Location: cali
Posts: 1,472
jdmkid is cool... so far.
Send a message via AIM to jdmkid
Quote:
Originally Posted by Ron CB7
any pics of the new whip?
not untill its ready
__________________
www.2camcrew.com
jdmkid is offline   Reply With Quote
Old 12-18-2007, 02:14 AM   #27
BB6-SH
CB7tuner Member
 
Join Date: Mar 2004
Location: NOR*CAL
Posts: 3,209
BB6-SH is cool... so far.
Send a message via AIM to BB6-SH Send a message via Yahoo to BB6-SH
update new vid, danyo got the santa cruz vid back. still waiting for the mt diablo one lol
BB6-SH is offline   Reply With Quote
Old 12-18-2007, 09:55 AM   #28
sackingz123
Contributing Member
 
Join Date: Jul 2006
Location: weesssssstttttsidde
Posts: 2,775
sackingz123 is cool... so far.
Send a message via AIM to sackingz123
11th meet right here guys

http://www.cb7tuner.com/vbb/showthre...ht=norcal+meet

sackingz123 is offline   Reply With Quote
Old 12-18-2007, 01:56 PM   #29
cali-racer
CB7tuner Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Touge, Nor. Cal 707
Posts: 4,410
cali-racer is cool... so far.
Send a message via AIM to cali-racer
Quote:
Originally Posted by TheNextAZN
gotta add yesterdays meet!

http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=87355

oh and what happen to link [eleventh] ?
link to yesterday meet?.... thats the honda-society one... im confused
__________________
Project M3 - http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=157903
-(B-Pillar Bar Originator)-
cali-racer is offline   Reply With Quote
Old 10-18-2008, 02:34 AM   #30
wed3k
Contributing Member
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 18,073
wed3k seems to have made some friends! wed3k seems to have made some friends!
Send a message via AIM to wed3k
mt diablo 10-04-08
http://cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=116727
__________________
I <3 G60.

0.5mm Oversized Stainless valves and bronze guides available. Pm me please.
wed3k is offline   Reply With Quote
Old 10-19-2008, 02:39 AM   #31
samrjr0044
Contributing Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Cali-209
Posts: 814
samrjr0044 is cool... so far.
Quote:
Originally Posted by wed3k View Post
I have a video on myspace.
samrjr0044 is offline   Reply With Quote
Old 01-25-2009, 11:02 PM   #32
FamousFreak
CB7tuner Member
 
Join Date: Jul 2008
Location: NorCal 530/408
Posts: 630
FamousFreak is cool... so far.
DeAnza 408 Meet - 12/21/08

http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=121061

Few vids on the last few pages.
FamousFreak is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2009, 05:29 PM   #33
TheNextAZN
CB7tuner Member
 
Join Date: Jul 2005
Location: [415]SanFrancisco,CA [408]San Jose,CA [559]Visalia,CA
Posts: 3,101
TheNextAZN is cool... so far.
Send a message via AIM to TheNextAZN
any of u guys notice i got flagged for having unlicensed music on my mt.diablo #1 video i made? lol so i replaced it with some classical shit!.. hahaha
__________________
-::-
Quote:
Originally Posted by wed3k View Post
i rep cb7tuner all day, everyday. people say, "fuck y0 honda." and i say, "bitch, please."
TheNextAZN is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2009, 05:37 PM   #34
ExplodingCake
Noob Herder
 
Join Date: Feb 2006
Location: WarpZone..
Posts: 8,966
ExplodingCake seems to have made some friends! ExplodingCake seems to have made some friends!
Quote:
Originally Posted by TheNextAZN View Post
any of u guys notice i got flagged for having unlicensed music on my mt.diablo #1 video i made? lol so i replaced it with some classical shit!.. hahaha
Silent Movie
__________________

1993 Honda Accord LX 2004-2009
1996 Honda Civic LX 2009-2012
2012 Kia Optima LX 2012-2013
2010 Honda Accord EX-L V6 2013-20XX (Tubbs Fire Survivor)
2007 Honda Fit Sport 2017-2017 (RIP Death by Tubbs Fire)






ExplodingCake is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2009, 05:37 PM   #35
ExplodingCake
Noob Herder
 
Join Date: Feb 2006
Location: WarpZone..
Posts: 8,966
ExplodingCake seems to have made some friends! ExplodingCake seems to have made some friends!
Quote:
Originally Posted by TheNextAZN View Post
any of u guys notice i got flagged for having unlicensed music on my mt.diablo #1 video i made? lol so i replaced it with some classical shit!.. hahaha
Silent Movie

I got flagged many times on most of my videos. Some of them never saw the light of day.
__________________

1993 Honda Accord LX 2004-2009
1996 Honda Civic LX 2009-2012
2012 Kia Optima LX 2012-2013
2010 Honda Accord EX-L V6 2013-20XX (Tubbs Fire Survivor)
2007 Honda Fit Sport 2017-2017 (RIP Death by Tubbs Fire)






ExplodingCake is offline   Reply With Quote
Old 01-26-2009, 05:39 PM   #36
TheNextAZN
CB7tuner Member
 
Join Date: Jul 2005
Location: [415]SanFrancisco,CA [408]San Jose,CA [559]Visalia,CA
Posts: 3,101
TheNextAZN is cool... so far.
Send a message via AIM to TheNextAZN
Quote:
Originally Posted by Cakeboy View Post
Silent Movie

I got flagged many times on most of my videos. Some of them never saw the light of day.
i'll probably reload the video again with the soundtrack i originally made, but i won't put any tags on it.
__________________
-::-
Quote:
Originally Posted by wed3k View Post
i rep cb7tuner all day, everyday. people say, "fuck y0 honda." and i say, "bitch, please."
TheNextAZN is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 04:08 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.