Announcement

Collapse
No announcement yet.

2010 Arizona CB7 Meet thread

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    2010 Arizona CB7 Meet thread

    When: October 22-24th.
    Where: Phoenix area

    What:
    Friday night: whoever wants to get together for a little photo shoot & cruise, text/call me when you get in town or whatever. My number is 480-735-8758

    Saturday:
    2pm meet up in front of Target at Tempe Marketplace (202/mcclintock) and then at 5pm we will cruise to the pavillions

    Sunday AM:
    9am meet up at walmart (I-17 & Happy Valley) and cruise to Jerome


    Now we need a count of who is going for sure and who is still undecided.

    For Sure
    1. Sikz6
    2. BlaZenem
    3. Raging Asian
    4. Pedroalcala
    5. 91cb
    6. sleepersedan
    7. Losiracer
    8.
    9.
    10.


    Undecided
    1. 904dr
    2. 9t9d
    3. 90jdmcb7
    4. sn000t
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.


    Noobs that dont have enough posts, pm me whether you are for sure coming or undecided and i will add you to a list. Everybody else post up and i will update first post as we get more definite answers.
    3
    Tempe Market place (202/mcclintock)
    66.67%
    2
    Mesa Riverview (202/dobson area)
    33.33%
    1

    The poll is expired.

    Last edited by sikz6; 10-21-2010, 12:58 PM.

    Click picture to see my mrt
    Instagram: sikz6

    #2
    im down car should be running by then. just started it but need to get my wideband installed and exhaust done

    Ride List
    1990 Accord dx coupe - my baby (dsm turbo set up in progress) http://www.cardomain.com/ride/3202853
    2005 Mazda 6s - daily driver http://www.cardomain.com/ride/3171724(totaled)
    newest 2006 mazdaspeed 6 http://www.cardomain.com/ride/4073987/2006-mazda-mazda6

    Comment


      #3
      If i didnt have to work that weekend, id consider it. Especially since my dad's 2 hours West of PHX. Good luck guys.


      KeepinItClean | EnviousFilms | NoBigDeal | YET2BSCENE | . ` ' / . | click here.
      Originally posted by Jarrett
      Is there a goal you're trying to accomplish besides looking dope as hell?

      Comment


        #4
        Originally posted by blazenem View Post
        im down car should be running by then. just started it but need to get my wideband installed and exhaust done
        Sounds good man!
        Originally posted by MikeW View Post
        If i didnt have to work that weekend, id consider it. Especially since my dad's 2 hours West of PHX. Good luck guys.
        Call in sick. Lol

        Click picture to see my mrt
        Instagram: sikz6

        Comment


          #5
          Damn, Kimbo is taking charge. didnt even have to add my name, I am VIP status!! LOL!!!

          Comment


            #6
            man i hope more people wanna go... everyone should put a link to this thread in their sig im gonna do it now

            Ride List
            1990 Accord dx coupe - my baby (dsm turbo set up in progress) http://www.cardomain.com/ride/3202853
            2005 Mazda 6s - daily driver http://www.cardomain.com/ride/3171724(totaled)
            newest 2006 mazdaspeed 6 http://www.cardomain.com/ride/4073987/2006-mazda-mazda6

            Comment


              #7
              october 22nd huh? what part of arizona? phoenix right?

              I'll go. Also some of my 3 other buddies, but I will let you fellas know...any body close to vegas from arizona that wants to meet up some where so we can cruise?

              PM if so!!

              ______________________________
              "I ran open header once, it was sooooo loud little kids were running for cover as I was cruising at 2000rpms. That was enough to know I shouldn't floor it."

              Comment


                #8
                Originally posted by pedroalcala View Post
                october 22nd huh? what part of arizona? phoenix right?

                I'll go. Also some of my 3 other buddies, but I will let you fellas know...any body close to vegas from arizona that wants to meet up some where so we can cruise?

                PM if so!!
                Nice! Yeah the phoenix area. you're in vegas? You goin to sema this year?

                Click picture to see my mrt
                Instagram: sikz6

                Comment


                  #9
                  Originally posted by sikz6 View Post
                  Nice! Yeah the phoenix area. you're in vegas? You goin to sema this year?
                  sema? in vegas??

                  ______________________________
                  "I ran open header once, it was sooooo loud little kids were running for cover as I was cruising at 2000rpms. That was enough to know I shouldn't floor it."

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by pedroalcala View Post
                    sema? in vegas??
                    yeah its always in vegas lol
                    im going

                    Click picture to see my mrt
                    Instagram: sikz6

                    Comment


                      #11
                      well since it's the weekend I chimed in on count me in...

                      Comment


                        #12
                        Originally posted by sikz6 View Post
                        yeah its always in vegas lol
                        im going
                        WTF i cant believe i have not been informed about this!! LOL

                        do you know what day it is??

                        ______________________________
                        "I ran open header once, it was sooooo loud little kids were running for cover as I was cruising at 2000rpms. That was enough to know I shouldn't floor it."

                        Comment


                          #13
                          i thought sema was only open to vendors?? did it change/ if so i wanna go lol

                          Ride List
                          1990 Accord dx coupe - my baby (dsm turbo set up in progress) http://www.cardomain.com/ride/3202853
                          2005 Mazda 6s - daily driver http://www.cardomain.com/ride/3171724(totaled)
                          newest 2006 mazdaspeed 6 http://www.cardomain.com/ride/4073987/2006-mazda-mazda6

                          Comment


                            #14
                            Originally posted by blazenem View Post
                            i thought sema was only open to vendors?? did it change/ if so i wanna go lol
                            I went last year, they had the prototype NSX there....it is open for public BTW.

                            ______________________________
                            "I ran open header once, it was sooooo loud little kids were running for cover as I was cruising at 2000rpms. That was enough to know I shouldn't floor it."

                            Comment


                              #15
                              Originally posted by pedroalcala View Post
                              WTF i cant believe i have not been informed about this!! LOL

                              do you know what day it is??
                              it is the 2nd-5th of november
                              Originally posted by blazenem View Post
                              i thought sema was only open to vendors?? did it change/ if so i wanna go lol
                              it is, vendors & exhibitors. but if you know someone who is a vendor and you ask really nice, they can take you along. lol my bf works for AFI turbo here in phoenix so i am tagging along with them.
                              Originally posted by pedroalcala View Post
                              I went last year, they had the prototype NSX there....it is open for public BTW.
                              kind of

                              Click picture to see my mrt
                              Instagram: sikz6

                              Comment

                              Working...
                              X