CB7Tuner Forums

Go Back   CB7Tuner Forums > 4th Gen-eral > Other Automotive > Other Automotive Members Rides

Reply
 
Thread Tools Rating: Thread Rating: 2 votes, 5.00 average. Display Modes
Old 05-15-2013, 01:37 PM   #1
Hostile
CB7tuner Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: NorCal
Posts: 1,767
Hostile is cool... so far.
Hostile : 2013 Fit Sport

Well, here is the new edition to my stable. I picked up the car on 4/30/13.

New pictures. 6/4/13




When all she had was the window tint. 5/14/13




Engine
Stock

Exterior
Window Tint
OEM Window Visors
Rear Bumper Applique

Interior
Rear Cargo Cover

Wheels
Enkei RPF1 17X7 43 Offset
Khumo AST 205 40 17
Muteki SR35 Lug Nuts Neo Chrome

Suspension
Tein S Tech
__________________
2013 Honda Fit Sport Alabaster Silver Metallic GE8
2013 Accord Sport Modern Steel Metallic CR2

CB9 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthre...hlight=hostile
CR2 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=197787
GE8 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=199289

Last edited by Hostile; 07-07-2013 at 02:19 PM.
Hostile is offline   Reply With Quote
Old 05-15-2013, 01:39 PM   #2
Joey GT-R
Super Moderator
 
Join Date: Mar 2006
Location: Wherever Uncle Sam Sends Me....
Posts: 1,798
Joey GT-R has a HUGE cock! Joey GT-R has a HUGE cock! Joey GT-R has a HUGE cock! Joey GT-R has a HUGE cock!
Send a message via AIM to Joey GT-R Send a message via MSN to Joey GT-R Send a message via Yahoo to Joey GT-R
You're gonna drop it....
Then you're gonna get wheels....
Then you're gonna get HIDs....
Then you're gonna want....POWAAAA!!!!
__________________
'94 JDM H22A: 178whp 146wtq

Quote:
Originally Posted by deevergote
If you say double dutch rudder, i'm banning you...
Joey GT-R is offline   Reply With Quote
Old 05-15-2013, 01:40 PM   #3
Ralphie
Stalker
 
Join Date: Apr 2006
Location: Down on the upside
Posts: 5,033
Ralphie is damn fine. Damn fine, indeed. Ralphie is damn fine. Damn fine, indeed. Ralphie is damn fine. Damn fine, indeed. Ralphie is damn fine. Damn fine, indeed. Ralphie is damn fine. Damn fine, indeed. Ralphie is damn fine. Damn fine, indeed.
Great formatting!!!

LMAO.

Looks real good buddy.

Even nicer on coils.
Ralphie is offline   Reply With Quote
Old 05-15-2013, 01:54 PM   #4
Jarrett
Contributing Member
 
Join Date: Dec 2003
Location: Houston, TX
Posts: 5,454
Jarrett . You'll never be this cool... Jarrett . You'll never be this cool... Jarrett . You'll never be this cool... Jarrett . You'll never be this cool... Jarrett . You'll never be this cool... Jarrett . You'll never be this cool... Jarrett . You'll never be this cool...
Send a message via AIM to Jarrett
The Honda dealer sure likes you this year.
__________________
My Members' Ride Thread - It's a marathon build, not a sprint. But keep me honest on the update frequency!
Jarrett is offline   Reply With Quote
Old 05-15-2013, 06:09 PM   #5
Hostile
CB7tuner Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: NorCal
Posts: 1,767
Hostile is cool... so far.
Looks real good buddy.

Even nicer on coils.[/quote]

Thanks, next year she will be lower unless I can sell my nt03s soon to fund the coils.

Quote:
Originally Posted by Joey GT-R View Post
You're gonna drop it....
Then you're gonna get wheels....
Then you're gonna get HIDs....
Then you're gonna want....POWAAAA!!!!
I know, that's how it starts. I might also get a set of window visors. They only cost 55 bucks at the Honda dealership.
__________________
2013 Honda Fit Sport Alabaster Silver Metallic GE8
2013 Accord Sport Modern Steel Metallic CR2

CB9 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthre...hlight=hostile
CR2 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=197787
GE8 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=199289
Hostile is offline   Reply With Quote
Old 05-15-2013, 07:41 PM   #6
Prez808
CB7tuner Member
 
Join Date: Aug 2003
Location: Finally back home in the S.F. Bay Area (510)!
Posts: 1,649
Prez808 is cool... so far.
Send a message via AIM to Prez808
Nice my girlfriend has one. She absolutely loves it! We opticoated hers in the first few months and the factory paint needed some error correction!

Did you get a manual too?

*edit* Get the door trim, it already saved us.
__________________
Prez808 is offline   Reply With Quote
Old 05-15-2013, 09:25 PM   #7
Hostile
CB7tuner Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: NorCal
Posts: 1,767
Hostile is cool... so far.
Quote:
Originally Posted by Prez808 View Post
Nice my girlfriend has one. She absolutely loves it! We opticoated hers in the first few months and the factory paint needed some error correction!

Did you get a manual too?

*edit* Get the door trim, it already saved us.
The door trim on the edge of the door or the side? What was wrong with the paint? I'm planning on buying the oem armrest that will FIT my arm lol, window visors, and the rear cargo cover.
__________________
2013 Honda Fit Sport Alabaster Silver Metallic GE8
2013 Accord Sport Modern Steel Metallic CR2

CB9 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthre...hlight=hostile
CR2 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=197787
GE8 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=199289
Hostile is offline   Reply With Quote
Old 05-15-2013, 10:06 PM   #8
Joey GT-R
Super Moderator
 
Join Date: Mar 2006
Location: Wherever Uncle Sam Sends Me....
Posts: 1,798
Joey GT-R has a HUGE cock! Joey GT-R has a HUGE cock! Joey GT-R has a HUGE cock! Joey GT-R has a HUGE cock!
Send a message via AIM to Joey GT-R Send a message via MSN to Joey GT-R Send a message via Yahoo to Joey GT-R
Quote:
Originally Posted by Hostile View Post

Thanks, next year she will be lower unless I can sell my nt03s soon to fund the coils.


I know, that's how it starts. I might also get a set of window visors. They only cost 55 bucks at the Honda dealership.
See, already got the itch....
__________________
'94 JDM H22A: 178whp 146wtq

Quote:
Originally Posted by deevergote
If you say double dutch rudder, i'm banning you...
Joey GT-R is offline   Reply With Quote
Old 05-16-2013, 12:11 AM   #9
crazymikey
CB7tuner Member
 
Join Date: Dec 2009
Location: Alberta
Posts: 4,282
crazymikey is very helpful crazymikey is very helpful
Nice choice! I can't stop hearing enough good things about the Fit. Everyone who has one loves it.

I really like them, but I don't really feel it's the type of car that suits me. So, I have a secret soft spot for them lol.

Looks great in silver, and they look badass with a drop.
crazymikey is offline   Reply With Quote
Old 05-16-2013, 12:50 AM   #10
Clean_4th gen
CB7tuner Member
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 6,630
Clean_4th gen is cool... so far.
Nice Fit. I wouldn't trade my Nissan for it but they're fun to drive. My uncle has a base 2010 in red. Auto or manual?
Clean_4th gen is offline   Reply With Quote
Old 05-16-2013, 01:04 AM   #11
Clean_4th gen
CB7tuner Member
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 6,630
Clean_4th gen is cool... so far.
Quote:
Originally Posted by JDMxDB8 View Post
You're welcome.
Clean_4th gen is offline   Reply With Quote
Old 05-16-2013, 05:21 PM   #12
Hostile
CB7tuner Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: NorCal
Posts: 1,767
Hostile is cool... so far.
Quote:
Originally Posted by crazymikey View Post
Nice choice! I can't stop hearing enough good things about the Fit. Everyone who has one loves it.

I really like them, but I don't really feel it's the type of car that suits me. So, I have
a secret soft spot for them lol.

Thanks Miley, when I bought the accord I originally went to buy me one of these. Since I sold the cb9 I decided to go back and pick it up.

Looks great in silver, and they look badass with a drop.
Quote:
Originally Posted by Clean_4th gen View Post
You're welcome.
I've been on fit Freaks.net and they have some pretty dope builds.
__________________
2013 Honda Fit Sport Alabaster Silver Metallic GE8
2013 Accord Sport Modern Steel Metallic CR2

CB9 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthre...hlight=hostile
CR2 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=197787
GE8 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=199289
Hostile is offline   Reply With Quote
Old 05-16-2013, 05:32 PM   #13
Prez808
CB7tuner Member
 
Join Date: Aug 2003
Location: Finally back home in the S.F. Bay Area (510)!
Posts: 1,649
Prez808 is cool... so far.
Send a message via AIM to Prez808
Quote:
Originally Posted by Hostile View Post
The door trim on the edge of the door or the side? What was wrong with the paint? I'm planning on buying the oem armrest that will FIT my arm lol, window visors, and the rear cargo cover.

The ones that go on the side of the door. Rub strips.

The paint had hazing from the factory and also had leftover residue from the protective plastic wrap from shipping.

College Hills Honda and Bernardi Honda both had good prices for the oem accessories. I think Bernardi gives free shipping with a fitfreak code.

Are you constantly getting zapped by static yet? It's been more than a year and our fit charges up nicely every time. I'm ready for leather! lol
__________________
Prez808 is offline   Reply With Quote
Old 05-16-2013, 06:08 PM   #14
Hostile
CB7tuner Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: NorCal
Posts: 1,767
Hostile is cool... so far.
Quote:
Originally Posted by Prez808 View Post
The ones that go on the side of the door. Rub strips.

The paint had hazing from the factory and also had leftover residue from the protective plastic wrap from shipping.

College Hills Honda and Bernardi Honda both had good prices for the oem accessories. I think Bernardi gives free shipping with a fitfreak code.

Are you constantly getting zapped by static yet? It's been more than a year and our fit charges up nicely every time. I'm ready for leather! lol

I haven't been zapped yet, but that sucks because I hate that. The guy that I bought both cars from is going to give me his discount when I buy the accessories. I'm still going to shop around to make sure it's a good enough discount
__________________
2013 Honda Fit Sport Alabaster Silver Metallic GE8
2013 Accord Sport Modern Steel Metallic CR2

CB9 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthre...hlight=hostile
CR2 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=197787
GE8 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=199289
Hostile is offline   Reply With Quote
Old 05-16-2013, 06:31 PM   #15
Prez808
CB7tuner Member
 
Join Date: Aug 2003
Location: Finally back home in the S.F. Bay Area (510)!
Posts: 1,649
Prez808 is cool... so far.
Send a message via AIM to Prez808
Yeah do shop around, you never know who has the best deals for sure!
__________________
Prez808 is offline   Reply With Quote
Old 05-18-2013, 03:48 PM   #16
Nurega
CB7tuner Member
 
Join Date: Apr 2009
Location: San Francisco
Posts: 992
Nurega is cool... so far.
Two brand-new Hondas in a matter of two months. You must be a very happy man!
__________________
Original-Owner 1991 Honda Accord
2005 Acura TSX 6MT
2010 Mazda Miata Grand Touring
Nurega is offline   Reply With Quote
Old 05-18-2013, 05:44 PM   #17
Hostile
CB7tuner Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: NorCal
Posts: 1,767
Hostile is cool... so far.
Quote:
Originally Posted by Nurega View Post
Two brand-new Hondas in a matter of two months. You must be a very happy man!
Yes I am. But it's mostly because the wife is happy.
__________________
2013 Honda Fit Sport Alabaster Silver Metallic GE8
2013 Accord Sport Modern Steel Metallic CR2

CB9 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthre...hlight=hostile
CR2 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=197787
GE8 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=199289
Hostile is offline   Reply With Quote
Old 05-27-2013, 06:26 AM   #18
Hostile
CB7tuner Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: NorCal
Posts: 1,767
Hostile is cool... so far.
Here are the new shoes for the fit. I sold my nt03's and bought these rpf1's 17x7 43 offset tires are 205 40 17. I really would like to run 45 series tires on these but the tires are still 90% so I'll have to wait. I cant wait to get some coilovers. I'm not sure if I want to run the caps or not





__________________
2013 Honda Fit Sport Alabaster Silver Metallic GE8
2013 Accord Sport Modern Steel Metallic CR2

CB9 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthre...hlight=hostile
CR2 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=197787
GE8 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=199289
Hostile is offline   Reply With Quote
Old 05-27-2013, 01:50 PM   #19
408cb7
CB7tuner Member
 
Join Date: May 2009
Location: NorCal
Posts: 707
408cb7 is cool... so far.
Nice wheels bro, but wheres the love for the new accord?
__________________

CALI LIFE STYLE
http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=145883
408cb7 is offline   Reply With Quote
Old 05-27-2013, 02:59 PM   #20
Hostile
CB7tuner Member
 
Join Date: Apr 2008
Location: NorCal
Posts: 1,767
Hostile is cool... so far.
There is nothing out yet for the accord. I don't want to buy cheap stuff for it. I'm waiting for tein to come out with a coilover kit and I also want a carb legal intake. I think around tax time next year there should be something out. On the other hand the fit has been out for a couple of years so there are some quality parts already available.
__________________
2013 Honda Fit Sport Alabaster Silver Metallic GE8
2013 Accord Sport Modern Steel Metallic CR2

CB9 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthre...hlight=hostile
CR2 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=197787
GE8 http://www.cb7tuner.com/vbb/showthread.php?t=199289

Last edited by Hostile; 06-04-2013 at 09:29 PM.
Hostile is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 01:39 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.1
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.